Παρασκευή, 01 Αυγούστου 2014 08:00

VW Golf SportVan

Το VW Golf μεγαλώνει, ψηλώνει και αλλάζει όνομα. Από VW Golf Plus γίνεται VW Golf SV ( SportVan ). Αν δικαιολογεί την μετονομασία του σε SportVan είναι μια άλλη ιστορία. Φτάνοντας σε μήκος τα 4,338 μέτρα μεγάλωσε κατά 83 χιλιοστά μόλις, αλλά τα οφέλη σε χώρο αποσκευών (+120 λίτρα) και χώρο για τους επιβάτες είναι μεγάλα. Βασισμένο στην πλατφόρμα του Golf Mk 7 εξακολουθεί να είναι αρκετά συντηρητικό μέσα και έξω, ενώ η ποιότητα των υλικών είναι σε υψηλό επίπεδο στα περισσότερα σημεία του αυτοκινήτου.
Η πιο λογική επιλογή για τον οικογενειάρχη που κάνει μια μικρή μετακόμιση στις διακοπές αλλά και δεν θέλει να ξοδεύει το εισόδημα του σε καύσιμα είναι ο 1.6 TDI με τους 108 ίππους. Ο κινητήρας δεν νιώθει πολύ άνετα σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου όταν θα χρειαστεί επιπλέον δύναμη για μια προσπέραση και το πεντατάχυτο κιβώτιο σίγουρα αδικεί την αίσθηση του συνόλου. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση αποδεικνύεται επαρκής για το αυτοκίνητο και αρκετά οικονομικός σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
Στο δρόμο το Golf SV δεν έχει ουσιαστικές διαφορές από το γνωστό Golf και αυτό θεωρείται επιτυχία για τους μηχανικούς της VW. Συμπαγές, σταθερό, αποπνέει σιγουριά στον οδηγό του, με ελάχιστες κλίσεις στις στροφές και προσφέρει απλόχερη άνεση σστους επιβάτες του. Από άποψη αίσθησης όμως δεν έχει τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του Ford C-Max, ούτε τις έξυπνες λύσεις διαμόρφωσης στο εσωτερικό του.


Τεχνικά χαρακτηριστικά


0-100km/h: 11.3 δευτερόλεπτα
Μέγιστη ταχύτητα: 190 km/h
Κατανάλωση: 3,9l/100km
Εκπομπές CO2: 101g/km
Βάρος: 1420 κιλά
Κινητήρας: 1598cc, τετρακύλινδρος, turbo diesel;
Ιπποδύναμη: 108 ίπποι στις 3200-4000 στροφές;
Ροπή: 250 Nm στις 1500-3000 στροφές;
Κιβώτιο ταχυτήτων: 5τάχυτο χειροκίνητο

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Alfa Romeo SUV Μέσα από το cockpit της F1 »