Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2014 06:09

Volvo Drive-E

Οι νέοι τετρακύλινδροι κινητήρες Drive-E τερματίζουν τις εικασίες δεκαετιών ότι περισσότεροι κύλινδροι σημαίνουν περισσότερη δύναμη. Μικρότεροι σε διαστάσεις , ελαφρύτεροι και με μεγαλύτερη εκμετάλλευση του εισερχόμενου αέρα οι κινητήρες της Volvo παρέχουν επιδόσεις ανάλογες 6-κύλινδρων, ακόμα και 8-κύλινδρων κινητήρων και με μικρότερη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές

 

Κινητήρες diesel με i-ART με απόδοση από 120Hp ως 230HP

Έξυπνη οικονομία αλλά και μια παγκόσμια καινοτομία – κάθε μπεκ έγχυσης πετρελαίου διαθέτει έναν μικρό υπολογιστή που παρακολουθεί την πίεση έγχυσης σε κάθε κύλινδρο. Χρησιμοποιώντας αυτές τις πληροφορίες, το αυτορυθμιζόμενο σύστημα i-ART εξασφαλίζει την έγχυση της ιδανικής ποσότητας καυσίμου σε κάθε κύκλο καύσης. Με πίεση έγχυσης καυσίμου που φτάνει τα 2500 bar και διπλά turbo βελτιώνονται οι επιδόσεις, ενώ περιορίζονται η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές.

 

Κινητήρες Βενζίνης με απόδοση από 140Hp ως 300+HP
Υπερσυμπίεση και στροβιλοσυμπίεση

Οι βενζινοκινητήρες διαθέτουν υπερσυμπιεστή (supercharger) και στροβιλοσυμπιεστή (turbocharger), με τον υπερσυμπιεστή να παρέχει μεγαλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές για καλύτερη απόκριση, ενώ το turbo ενεργοποιείται στις υψηλότερες στροφές. Το αποτέλεσμα είναι δυνατές επιδόσεις με ισχύ που φτάνει τους 300 ίππους και εκπληκτική οικονομία καυσίμου. Επίσης έχουν μειωμένες τριβές, σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αντλία νερού.

 

8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο

Το νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο αποτελεί σημαντικό παράγοντα της φιλοσοφίας Drive-E – το κιβώτιο επιλέγει ανά πάσα στιγμή τη σωστή σχέση για την καλύτερη απόκριση και δυναμική του κινητήρα, κάτι που εξασφαλίζει ελαστική λειτουργία, υψηλή απόδοση και χαμηλό λειτουργικό κόστος.

 

Συστήματα με λειτουργία ECO+

Η λειτουργία ECO+ βελτιώνει την οικονομία καυσίμου – μόνο με αυτόματο κιβώτιο – με μια σειρά από παρεμβάσεις, μεταξύ αυτών και η βελτιστοποίηση των σημείων αλλαγής σχέσης του κιβωτίου, σε συνδυασμό με τον έλεγχο του κινητήρα και την απόκριση του γκαζιού. Περιλαμβάνει επίσης αδρανειακή λειτουργία, η οποία απεμπλέκει τον κινητήρα και περιορίζει τις στροφές στο ρελαντί, επιτρέποντας ελεύθερη κύλιση του αυτοκινήτου, όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν.

 

Και όλα αυτά γιατί πρόκειται να κυκλοφορήσει πολύ σύντομα το νέο Volvo V40 D4 Drive-E με κινητήρα diesel που αποδίδει 190 ίππους και V40 T5 βενζίνης με 245 ίππους. Αναμένονται περισσότερες λεπτομέρειες στο μέλλον αφού η Volvo κρατάει ακόμα κλειστά τα χαρτιά της για τα ακριβή χαρακτηριστικά όλων των εκδόσεων της νέας γενιάς κινητήρων Drive-E.

Πολυμέσα